Ljuspilar



När alla mina är sinnen är vidöppna, attackerrar mina tankar mig, det känns som att jag blir beskjuten av ljuspilar med tankar, shoff swish pjoing, från alla håll, jag älskar känslan, men det är otroligt utmattande & hur trött jag än är kan jag inte somna.
det brukar ta mig 10 att somna men 3 timmar non-stops tänkande är överväldigande.
Jag har varit med om det förut, men det händer sällan, bara när jag är i kontakt.

Hemma händer det nästan aldrig, jag alltid är påväg någonstans, det finns alltid något att göra, jag tar mig inte tid att hitta den frid som redan finns att finna på ett ställe som detta.

& fler som jag har pratat med upplever liknande.

det som jag delar med mig av kommer kanske låta väldigt flummigt & jättekonstigt utifrån kanske, jag vet inte
men ja det är lite underligt,
igårkväll såg jag liksom en tant i grön klänning & blått hår dansa balett i hallen, inte varje dag det händer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0