intro



Nar jag kom fram pa kvallen hade vi middag med alla volontarer.
Vi ar val runt 70 kan jag tanka mig & kanske 25 av dom har varit har en langre tid sa som ett halvar, ar.
Killar, tjejer, man, kvinnor i alla aldrar. 
i en stor cirkel fick en & en beratta varfor vi valt att komma till Kripalu.

det var manga kanslor som kom fram,

nan kvinna hade lamnat sin man & barn hemma for att ta hand om sig sjalv ett tag, nan var overarbetad & forsokte hitta tillbaka till sig sjalv igen, nagon som bara ville ga djupare i sina yogaupplevelser & meditation, nagon som hade svart med relationer osv osv osv.

alla helt vanliga manniskor, men sokare!
jag har alltid varit en sokare, staller mig sjalv en miljoner fragor som ar otroligt svara att svara pa, analyserar, overanalyserar ibland, men jag tycker desto mer jag befinner mig i spirituella omgivningar, desto mer sanningar bubblar det upp 
det ar vackert & det ar arligt

sanningar kan vara svara att tala om ibland, det blir kanslosamt, vi vagade vara arliga & beratta hur det verkligen lag till, vilket kandes otroligt skont efterat.

nar man ar barn ar man i skolan, omkring & med vanner mest hela tiden, det ar underbart nar man tanker tillbaka pa ens vanskaper man hade som liten, dom ar fina & arliga, mycket skratt, lek & kanslor
nar man haller pa att blir vuxen (pasatt&vis dar jag ar nu) blir allt sa mycket allvarligare, jag tycker mig ha svarare att finna akta vanskap
& de vanner jag har, forsoker jag verkligen halla kvar vid, for dom ar guld varda!
men det ar liksom sa mycket annat som ar i vagen, vart ska jag bo, hur ska jag forsorja mig, familj, vad ska jag gora av min tid?
?
?

vad jag kommer uppleva de narmaste manaderna kommer vara valdigt personligt, att leva i en gemenskap
tillsammans med andra manniskor, stotta varandra i vad man nu an upplever
Oppna mitt hjarta
alla som ar har, ar beredda att gora en djupdykning ner i sjalv for att se vad som finns dar & forsoka koppla ihop kropp & sjal


spannande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0