Min ca 10 Timmar Langa Tagresa



Tagresan till Kripalu var otroligt lang. jag fick spendera 4 timmar i Springfield vilket ar ett hood som jag inte riktigt kande mig helt komfortabel i.

En man som sag ut som en klassisk basketspelare, fick for sig att vi var polare
Nejdu, nu ska jag faktiskt ga & ta mig en bit mat, & da svarade han att det skulle minsann han med & foljde efter eftersom han var hog ville jag liksom inte tjafsa emot sa jag hade middag med honom. han pratade massa skumma saker & jag ville bara forsvinna darifran.

Tagresan tog nastan 10 timmar med 4 byten, & mina extrem tunga vaskor var jag helt utmattad & sista biten grat jag & tankte nej men fasen vad gor jag? jag borde inte vara har! jag borde vara hos stoffe, i trygga sverige, studera nara familjen bla. bla.

ja, utmattad & gnallig

men iallafall sa fort jag kom till Kripalu sa kande jag mig lugn som en filbunke igen, detta stallet ar tryggheten sjalvt!

 

jag berattar mera imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0