haftigt om mat.


Idag hade vi ocksa en valdigt inspirerande workshop med kvinnan som har hand om Kripalu maten, hon ar igang med sin forsta bok & pratade mycket om att hedra sin mat  

kolla in denna sperhaftiga lanken, en man fran japan tror jag, kom pa att energierna vi sande till vattenmolekyler som fryser bildar olika kristaller. ord som karlek & tacksamhet bildar vackra kristalls medan ord som I hate you I want to kill you inte formade nagra kristaller alls.



http://www.youtube.com/watch?v=tAvzsjcBtx8

sen avslutade hon med att saga att 80% av var kropp ar vatten, sa vad vi genom goda energier kan forandra vart tillstand i kroppen, genom att se oss i speglen pa morgonen & saga, vackra ord & verkligen mena det.

att maten fran en ekologisk gard ar battre for oss eftersom den, ar odlad av overallt lyckligare manniskor. osv osv.
valdigt intressant
jag har lart mig att sluta mina ogon & hedra min mat innan jag ater, vilket ar valdigt vackert.



Kommentarer
Postat av: Johann Helge

Hej Sabina!



Gud vad mycket underbart du får vara med om, du går verkligen din egen väg och går det du vill göra! :)

Så bra gjort! Hoppas du har det bra Kram Johanna

2011-10-20 @ 15:53:06
Postat av: Rojje

14 september var ett tag sedan!? När kommer uppdatering och bilder? Jag tycker ju om att läsa här. Kram kram

2011-10-26 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0