Food-Fantastic



Jag går upp kl 6 om morgonen yogar i 2 timmar, sen
går jag & äter frukost, frukosten är den måltid vi äter i tystnad, det är helt underbart tycker jag.
Salen rymmer upp till 500 personer kan jag tänka mig, väldigt mäktigt när alla befinner sig i sina egna världar
Maten är otroligt god, buffé 3 gånger om dagen, jag är helt i extas när det blir mat.
Så långt det bara går är det ekologisk mat, köttet är NO GMO, utan antibiotika & andra konstigheter, det finns en vegetarisk buffé & en vegansk. + en sandwich bar om man är lite lättare hungrig.

det finns massa spännande te sorter, alltid varm CHAI, & olika safter gjorda på örter & olika teer, sådargoda. 

SUPERHÄLSOSAM mat helt enkelt
häromdagen trodde jag att jag skulle klättra på väggen för jag var så sockersugen på nån liten kaka, men jag har kommit över det, jag är mätt länge, det är en enorm skillnad på mat & mat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0