Sommarlov

nu har mamma & rojje åkt till bosnien, & jag gör allt som står i min makt för att kunna åka ner en vecka & hälsa på min farmor & morfar & alla 27+ kusiner, men det ser inte ljust ut.
så nu hänger jag med min bror mest eftersom jag jobbar kväll vilket innebär att jag jobbar emot de flesta.

söt bild, ami ser ut som en liten apunge!


det är minsann inte varje dag man får kärleksbrev i posten & + på de får hämta ut ett överrasknings paket?!


i låg en havsblå linnéklänning (som inte egentligen är min stil men skitgullig på)
& så ett fyrklöver som jag ska laminera till ett litet bokmärke, jag slukat för övrigt böcker som bara den nu,
just nu läser jag bodil jönssons bok "tio tankar om tid" många fina ord, kloka kvinna. 


& så har jag för första gången i mitt 24-åriga liv gjort en helt jävla otroligt god röd-vinbärssaft
det var busenkelt, kul & supergott! 


ses.puss.hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0