lite nyheter.



Det börjar närma sig September!
Jag fick mitt visum efter spenderat 5 timmar på ambassaden, det "gröna" kortet i passet är still ett mysterium, men jag hoppas på det bästa.
men det är inte rättvist jag har inte gjort något fel, detta bara MÅSTE gå vägen.
min plan B om jag inte släpps in i landet är fortfarande jävligt OKLAR (fast det tänker vi inte på nu) nä!

när jag äntligen skulle boka biljett blåser Irene upp, men jag planerar väl att åka fredag, lördag eller kanske söndag, allt beror på lite olika saker.

jag fick ett helt underbart mejl av min familj i Connecticut idag, jag blev så rörd att det kom tårar, & så för att spä på det hela satte jag på min & flickornas mys-låt Hannah Montana, & tårarna bara sprutade.
jag kan inte sätta ord på hur mycket jag saknar dom 2 liven, jag har lärt mig så mycket om mig själv genom dom & dom är som mina små-bästisar.
när vi hänger är det inte prat om kärlekstrubbel, jobb, party, kaffedrickande, långa promenader som gäller... inget vuxet heltenkelt!

nej vi leker fullt ut HELA DAGARNA tills vi är så slut att vi hamnar i en enda hög i soffan tittandes på en disney-film liksom.

& så skulle jag vilja hälsa på Tami & http://jennybenny.blogg.se/ & andra härliga människor jag träffat på.

spatsera till mina smultronställen,
käka på mina absoluta favoritställen
& strosa runt på gatorna i stan & insupa allt som går att ta åt sig 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0