Grönt Kort i Pass = Problem



Det sitter ett grönt litet kort i mitt pass, som inte ska sitta där, det betyder PROBLEM 
& det betyder att det inte blivit registrerat att jag lämnat USA
sist jag var där förra året, helvetes jävla fan fan, & vad innebär det för mig?
jo att det kan bli svårt för mig att få ett nytt visum, det kan ta 4 månader att ställa det till rätta då jag måste vända mig till medborgarkontoret i Kentucky, & jag som ska på intervju på onsdag.   
Å nu blev jag så inibombens stressad, vad händer nu egentligen, ingen aning?

Annars får jag väl börja studera enligt urplanen, & eftersom jag kom in i Gbg, så är jag glad!

Men jag vill veta nu!
Jag önskar att personen som ska intervjua mig inte är bitter utan en god person som inser hur mycket jag vill åka & hjälper mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0