ska vi åka ut till skogen eller?

jag har kikat på lite gamla minnen som jag har sparat här på bloggen, det är verkligen jättefint att kunna titta tillbaka på den 15e mars 2009 och se vad jag hade för mig just då!
& nu har jag inte skrivit på ett tag känns det som..

det har väl egentligen inte hänt så jättemycket förutom
livet!
vi har haft fester, efterfester (med förbannade grannar bankandes på dörren runt 5 på morgonen) filmkvällar, laga mat kvällar, jobbkvällar..


så i måndags bestämde vi oss för att kollektivet skulle ha kvalitetstid, så vi tog ledigt från jobben
gjorde pannkaksfrukost och lyssnade på good music.


så åkte vi bil en stund till en fin skog,
däe vi plockade massor med kantareller som senare på kvällen tillagades medan jag var i kyrkan..

jag hade sjukt bra svampögon, om jag får säga det själv, hittade en riktigt stor & fin kantis..
& kul var det jag skulle kunna leta guld i timmar..


min kära vapendragare Amanda, hon är som min alldeles egna lilla pony
pussar mig hejdå på kinden innan hon går till jobbet & ringer och undrar vart jag är om jag blir sen om kvällarna..
& så skrattar vi oftast hela tiden.
tycker om såå mycket!



otroligt fin glänta, så mjukt..jag skulle bara vilja lägga mig ner & vila en stund..


pojkarna fick storhetsvansinne & ville inte lämna skogen så jag & Amanda fick roa oss en stund..
hon lekte & jag fotade.


kökshäng!


annars går det fint, jag längtar lite till min lillebror kommer hit
jag hade slutat leta efter lägenhet, för jag vill ju bo här, helst!
men så var det ett gäng töser mitt på grönelökka som hyrde ut ett rum, som hade passat perfekt och tjejerna som bodde där verkade väldigt mysiga också, tänkte jag ska bara kolla på denna också kommer ändå inte få den..
å ja det var många som var & tittade
och jag sa till stoffe som var med mig att hoppas inte dom ringer för jag vill inte ta något beslut, och jag trodde inte dom skulle ringa heller
men såklart fick jag platsen, men efter en stunds funderande bestämde jag mig för att stanna här..

men, varför ska det alltid lösa sig precis på slutet eller när man alla redan har bestämt sig, 
någon vet om min svaga punkt "att välja" och ger mig prövningar gång på gång på gång, nyttigt antar jag!
nu ska jag titta på tea på webben, jippi heja , heja!

Kommentarer
Postat av: mammie

hej vackraste!!!härligt att du är tillbaks på bloggen, jag blir så glad av att läsa den..underbara bilder!kul med lägenheten..skönt att du bestämt dig för var du ska bo nu:)

Vi längtar till ikväll..Teas tur att laga mat..älskar dig..puss

2010-09-15 @ 18:26:03
Postat av: Amir

Heeej! det ser ut som att du har de fint. Jag har kommit hem från Alanya o nu sitter jag här och stirrar hål i väggarna. Jag längtar så mycket till att ja kommer iväg. hope I se you soon!

2010-09-21 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0