Hvordan Blev De Sånn, Min Kjere, Låt Mig Tänke Mig Om

dansa du med. ett klick till spotify

söndag morgon,
oj jag somnade visst i myshörnan inatt, tvn var på och fönsterna öppna




alla är hemma i sverige
vad ska jag hitta på?
så fick jag syn på ...



ballongerna jag fick med mig hem sen jag serverade på eurovision vip mötet igårkväll..
jag hade minsann ett jobb att få med dom in på bussen, folk fick ballonger på sig och i ansiktet
men jag bara log så mycket jag kunde & då fick jag leenden tillbaka



vad kan man göra med dom då?


jo man kan dansa


jag tycker om att sätta på hög musik & dansa runt, på senaste har jag kommit på att jag saknar mina dansklasser helt jävla jättemycket


jag sätter ett högt pris på att få vara ensam ibland

massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0