LyckoRusBus

nu har jag äntligen städat fint här, fast det är inte ”för” fint, jag vill ju inte att det ska verka misstänksamt, så lite skit i hörnen har jag allt lämnat..

jag visste inte att det skulle bli ett heltidsjobb & hyra ut en säng i en lägenhet, då det är 5 miljoner männsikor som har hört av sig, ungefär!

 

så har jag mejlat med familjen i USA & vi längtar nog alla lika mycket tills den dagen vi ska ses igen.

jag stod & hackade grönsaker på jobbet och funderade, då tårades mina ögon och hjärtat klappade riktigt snabbt

jag får såna enorma lyckorus att jag bara vill hoppa omkring, som ett barn, ska jag nog göra sen också för det är bara jag hemma..


& förresten i fredagskväll träffade jag en man när jag var ute, en man
lite onykter sådär gav jag honom mitt nummer, & idag på jobbet fick jag ett sms,
han vill att vi ska träffas
på torsdagkväll
på en restaurang
men shit!
är det så dom gör gamlingarna när dom dejtar,
jag kommer ihåg att jag tyckte han såg bra ut men mer än så blir svårt
mamma, logga in vad ska jag göra, hahaha
min mamma är min allra bästa rådgivare,
jag tror hon känner mig , faktiskt bättre än jag känner mig själv


Kommentarer
Postat av: Mammie o Rojje

jag ser dig framför mig, hoppande som ett litet barn..

gamlingar!!hm..

ser ut som det blir middag på torsdag..klart du ska:)puss&kram

2010-05-04 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0