En Fredag Kväll Hos Familjen Svensson 1989

Igår bestämde jag mig för att bara hålla till i hemmet, helst i sängen!
Amanda hade fest i vardagsrummet, kl sent fick jag ett sms från stoffe, som satt i rummet bredvid
- hej, kan jag kika inom
så vi möttes ute i vardagsrummet, eftersom vi inte ville vara helt utanför drack vi lite bär-te, men faktumet att vissa kids var 90 or gjorde att jag kände mig väldigt gammal..
när klockan var 12 var kidsen utflugna och jag och stoffe skämtade om att vi var ett par gamla föräldrar i 5o+ års åldern som hade svårt att hänga med i dagens tempo


(som denna bilden till exempel)
-ha? är det någon som tar en bild, med den där lilla mackpären!


sen gjorde vi mysigt och satt och spelade musik och snackade till sent,
jag och stoffe kommer in på dom mest lurviga samtalsämnen
igår var det ögon, covers, romans, hundar som var på tapeten



när ögonen började grusa sig var det läggdags..
till vårt badrum finns inget lås, så om det lyser från nyckelhålet eller helt enkelt om dörren är stängd är det totalförbud att gå in utan att knacka!
men det behövs ju inte precis när man borstar tänderna och tvättar av sminket, vi har en liten bänk vid sidan av
så man kan sitta och prata medans man borstar, perfekt!

ska vi kolla vad som händer här inne..


en sömnig bina som tvättar bort mascara


och stoffe som borstar gaddarna


godnatt från oss


Kommentarer
Postat av: Chrille....

o vad e de för fel på o va född 90 o heta Svensson????? :O:O:O

2010-03-22 @ 14:26:50
Postat av: Bina

he he he ..

2010-03-22 @ 23:12:27
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0