Oj, Vad Jag Längtar Till 1 April..

Då får man luras, och så får man ledigt..
och vet ni vad, då kan man komma hem till lilla mamma, och jag saknar mina pluttisar, bered er på att jag kommer sitta uppkrupen i era famnar så mycket som jag bara kan..och snusa och bara titta på er alldeles för länge för ni är så fina!

jag såg my sister keeper ja jag växlade mellan skratt och tårar, men så en timme senare, efter att filmen slutat och jag fortfarande låg och grät i min säng, (tjejbekymmer) så insåg jag att jag måste rycka upp mig..

jag hoppade upp och tryckte i mig 2 feta brownies och så var jag redo att gå till gymmet.

yoga med Anthony, jag är sjukt nyfiken på detta 90 minuters passet.

jag berättar mera senare!


Kommentarer
Postat av: filtan

Hej söty! Jag ser verkligen fram emot att träffas...!

Gud vad trevligt det kan bli! Snart ses vi.

Puss o mys vidare på yogan!

2010-03-17 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0