My Friend Tea Hosted Me For Two Days, Her Home Is Seriously Beautiful (You Find New Cool Stuff All The Time)

Jag lät tea vara ifred under dagen för hon hade viktigheter & göra så jag gav mig ut på stan,
meningen var att jag skulle shoppa men fann INGENTING,  jag hittade Niklas och vi tog en varsin vaniljbulle med kaffe.

Medans Tea lagade & ordnade i köket, satt jag på en pall och höll sällskap, mat & efterrätt såklart, hon är en jäkel på att laga goda rätter.

Sen hängde vi i soffan hela kvällen, (jag hade en önskan om att kolla tv, eftersom vi inte har någon där jag bor, så tillochmed nyheterna var lockande efter 2 månader utan dumburken) jag låg i teas knä hela kvällen.

Dagen efter vaknade vi upp pigga & till ett helt underbart väder, då var det dags för mästarfrukost.





hihi gylli

Jag visste inte vad jag skulle ge i inflyttnings present så jag köpte lite påskris, små söta kycklingar ett litet ägg med godis, det blev rätt sött ändå!

Melonia planschen

Melonia är nog teas bästa favorit barnfilm, då är det helt okey att ha den planschen uppsatt i köket

En megastorvärldskarta passar bra till en tjej som gillar att resa världen runt

Dom här små tavlorna köptes på en loppmarknad i en liten strandstad på Irland från tiden då 4 goda vänner bodde i Dublin

Grodanboll och kakfatet tea fick av oss i megapaketet sommarkvällen då vi var på spökrundan




Jag skulle säga att här har hon verkligen ordnat det för sig, nån gång i framtiden när jag ska skaffa mig ett litet hem så vill jag att det liknas på teas..


Kommentarer
Postat av: Tezz

VILKA FINA BILDER!! Kan knappast tro att det är härifrån! :D



Vi ses på fredag sötnöt, ska bli sjukt roligt med långfredagsfest!



2010-03-31 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0