Laughing Party At Mc Donalds With Some Russian Kids And Their Helium Balloons

okey,
så nu har jag bokat en hembiljett så den 31 rör jag mig hemmåt, sara lilla berättade att det kommer vara påskgalaj på hanölåda, det låter ju helt underbart det!
& så har sara lovat att vi ska sitta på coffe house (käka kycklingcurry baguette & chai-latte) från det att dom öppnar tils dom stänger..
sen när dom väl har stängt brukar vi döja kvar nere på stan sitta någonstans på en trappa, lääänge...
för jag & fröken sara har alltid massa spännande att prata om, vi kan liksom inte riktigt skiljas åt, trots att vi varit bästa vänner nu i snart 11 år, nämen oj vad länge det lät!
jag uppskattar verkligen att komma hem imellanåt, det pirrar i hela magen när jag tänker på det.


ikväll har jag haft lite kvalitetstid med min sambo Amanda, vi jobbar ofta om vandra litegranna och så det var på tiden att vi hittade på något. vi skulle gå ut och äta men tjejen har legat i sängen hela dagen och plötsligt var klockan mycket, och för att hinna med bion så fick det bli donkan!
kom det in ett helt gäng med ryska ungdomar typ med värsta stora korven med ballonger, heliumballonger,

sån här korv menar jag! 
(den här bilden som jag förövrigt tog en söndagspromenad i New York i höstas, där är nästan sommar i stora äpplet nu skriver jenny)
 

och så började alla andras in och prata i munnen på varandra och skratta med den kalle rösten, hela sitauationen var bara så jävla konstig och jag visste inte vart jag skulle ta vägen för jag
satt så att jag såg hela spektaklet, det urartade och jag började asgarva så mycket att jag fick ont i magen
& så skrattade dom för att jag skrattade & amanda med förstås, men ett härligt skrattkalas
fast ingen fattade vad varandra sa (jag vet man skriver inte så, men jag pratar så)
sen gick vi på saga bion och kollade på farsan
jag låg lutad mot amandas axel nästan hela filmen, exakt vad jag behövde lite kärlek

nu är det snart sovdags

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 Min söta, nej vi kan aldrig skiljas åt! Sen kommer jag spela en låt, till kärleken i mitt liv

2010-03-21 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0