If Drinking Don´t Play Roxanne (Put On The Red Light Song) You Will End Up In A Hazard

så blev det lördag kväll & dags för kvällens fest

på vägen till emelie råkar jag såklart hamna på en hal isfläck jag balanserar (i vilket känns som 5 minuter) innan jag till slut faller platt ner på ruman, med påsar och allt
hårt faller jag och slår i handleden me, attans med typiskt, klassiska reflexen tittar mig omkring så att ingen såg vad jag höll på me, så jävla pinsamt.

värdinnan emelie med megaglas i handen, det var lite svårt att dricka ur glaset

emelie försökte göra sugrör av folie papper, det gick väl inte så bra att dricka ur men det var värt ett försök, vi spelade lite spel och blev fulla



mys med Ida!

vissa blev lite för fulla, och jag kom till quadiz kön, men inte längre

nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0