"Hit The Road Jack"

morse var en helvetes morgon jag hittade inte min arbetsplats och hade fått fel telefonnummer, så jag kom en halvtimme försent, jag tycker inte om att vara sen.

jag hade glömt mina vantar hemma så mina fingrar var stelfrusna och eftersom att jag skull stå och hacka grönsaker var jag tvungen att ha händerna under rinnande varmvatten i 2 min..ajaj

 

jag har gått hela dagen och längtat tills kvällen, jag skulle nämligen besöka gymmet 2 pass minsann.

Malin som jag träffade i fredes och bytte nummer med stod visst framför mig på pilatesen, och vi blev båda lika överrasskade när vi såg varandra.

Sedan provade jag på något helt nytt bollywood dancing mixat med lite afrikansk dans och lite allt möjligt, det var så himla kul, jag fick rysningar i hela kroppen. vi hade en varsin sjal med guldmynt som dom riktiga proffsen har, och så släcktes lyset ner och dom hade något slags dickoljus som växlade i färger, alla bara körde på.. det var så lössläppt och kul. vilket suveränt gym, det är värt varenda öre!

Imorgon ska jag prova på yoga med Anthony, jag har hört att han är lite galen..vi får väl se!

 

mina killroomies sitter och jammar till ”hit the road jack” i andra rummet, jag sitter här och sjunger med, men jag vill med vara med så jag ska springa upp nu.

 

haj så länge

 

love s


Kommentarer
Postat av: Bina

ja tezz man lever ju bara en gång, visst ,p

2010-03-15 @ 21:57:53
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0