Fröken Uppvask

jag har fått en helveckas uppdrag, så jag behöver inte ora mig om/vart/när jag ska jobba, jippi!
på en ny kantine..som DISKARE...haha fan me!
men för att se det positiva i situationen, så kan jag gå runt och sjunga & lulla och se glad ut kan jag ju göra ändå, med matrester i hela fejjan!

kocken tyckte synd om mig så han kom in med världens godaste smoothie, gröna äpplen och citron (den var riktigt tjock och sur, precis som jag gillar´t)

idag ska jag flytta över till min nya lya..yay!
jag fattar inte hur mycket saker jag samlat på mig, igår släpade jag nog 35 kilo över stenar och snövallar, jag trodde jag skulle svimma..men jag kon fram tillslut!


så jag tog en dag på ikea i lördags och köpte lite nya sänkläder och pynt!
ska bli så mysigt att ha sin egen lilla sängvrå, jag längtar tills ikväll när jag ska krypa ner & mysa järnet..

Oscar lagar mat till oss, det blir spagetti & köttfärssås..Nu typ!

ha en fin kväll
love s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0