Förresten, Jag Har Glömt Att Berätta

förra veckan var jag på intervju för Vero Moda, och det gick skitbra, hon sa att dom var ett toppenteam och att jag var välkommen att provjobb den 17e!
inte kan jag väl påstå att jag är en veromoda tjej helt in i själen, jag tror inte jag har ett enda plagg om jag ska vara ärlig, så isåfall blir det att köpa en helt ny garderob men det kan ju funka eftersom man får 50 % rabatt"

men jag överväger verkligen om jag ska ta det eller inte, jag ska förstås provjobba och se, jag vill mer än gärna!
det som jag tycker är lite krångligt är att jag får gå ner i lön, man får absolut inget ob, vare sig det är helg eller om man jobbar till sent på kvällen, och så kan jag inte göra lite som jag vill med semestern!

jag funderar & funderar, men tänk så kul att stå i en klädbutik le och se fin ut..
fråga en och annan
- kan jag hjälpa till, eller säg till om ni behöver hjälp

vi får väl se
det finns större problem i världen än att välja mellan 2 jobb, inte sant!


Kommentarer
Postat av: Amir

Kan nog vara det mest bekväma jobbet man kan ha utan utbildning. Det är ju lite tråkigt utan OB. Behövde du jobba där ett helt år för att få de? OBS! finns ju inget värre än påflugna butiksbiträden, haha :P

2010-03-02 @ 21:11:50
Postat av: Jenny

Ditt liv verkar vara så händelserikt där borta! Du stortrivs va? :)

Min Sabina. Jag saknade dig i fredags.

Tänkte på den kvällen vi var på Rabbit Hole & träffade Andrew första gången. Åh vad kul vi hade jämt!

Tack för alla fina kommentarer min vän.

STOR PUSS & lycka till med alla jobb :)

2010-03-03 @ 13:53:56
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0