Dansa Kring En Stålstång

..en kurs i poledance då´ra! det var helt fantastiskt kul,

 

alla tjejer satt intryckta i ett hörn när jag kom in i rummet, rädda som fan. jag har inte dansat på flera år och blev fakiskt ganska nervös när jag såg alla stängerna, så jag kröp ner längs väggen jag med.

rummet hade stora glasfönster så nyfikna huvuden tittade fram lite titt som tätt,
men så fort vi började släppte allt, ganska svårt faktiskt man måste ha kontroll över minsta lilla tå och så ska man använda sin egen kroppsstyrka samtidigt som det ska sexigt ut.


yes! det kommer nog bli riktigt kul det här äventyret.


Kommentarer
Postat av: Tea

Galenpanna!! Vilka saker du tar dig för alltså. Kram på dig

2010-03-15 @ 08:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0