Be Careful What You Wish For It Might Come True

det är tidig morgon, jag har precis tittat på prinsessan & grodan, det pirrar i hela magen

 

klockan blev 9 och jag ringde till chefen på mitt sommarjobb,

sist jag ringde svarade hon inte, vilket var väldigt väldigt tur, för jag hade bestämt mig för att säga upp det, eftersom jag hade tänkt att jag skulle stanna här i sommar. medans jag ringde kom jag på att mamma ville jobba första perioden, och jag andra.

Eftersom hon inte svarade hann jag fundera över det.

så idag har jag fått besked om att det går hur bra som helst.

ingen är lyckligare än mig just nu.

det betyder att, jag får precis exakt som jag vill.

nu ska jag börja titta efter en flygstol till USA, tillbaka till mitt kära New York och alla fina människor som befinner sig därborta.

detta året kommer bli hur bra som helst,
det finns så mycket roliga ting man kan hitta på om sommaren

som att klä ut sig



ha tävling om vem som är vigast, och kan sätta foten bakom huvudet och sedan fastna där & få jävligt ont


om man inte har ngt bättre för sig kan man leka russin-leken och gömma russin i Emzilisans öron..för att sedan äta upp dom. jag vet äkligt, men det är sånt vänner gör!


göra midsommarkransar..


som blir såhär fina på


cykla till Sandviken, med fika så att man kan stanna hela dagen, (helst tills alla folk har gått hem)


åka på skökrunda klockan 12 en sommarnatt, och nästan pissa på sig av skräck för ett stackars gammalt polskt par bor i en ödslig stuga på landet..


shoppa tillsammans


och somna tillsammans


If You Work Really Hard, Great Things Will Come Your Way!


mycket kärlek
sabina

Kommentarer
Postat av: bina

Hihi Rabbit Hole, var det så de hette, ja det var en fin kväll, minst sagt magisk för dig, men helt okey för mig med.

Det händer jättemycket i mitt liv just nu, precis som när i början när man var i USA, jag lär mig massa nya saker hela tiden, och jag prövas genom en massa händelser hela tiden.

Jag älskar mitt liv och är jättelycklig!

Nu ska jag börja kolla efter biljetter och hoppas innerligt att du kommer vara i New York då, jag vill ju se din ring, den nya lyan och allt!

Vi hörs vännen.

Kram



Tack Roujjan & Mammi!

Kul att ni hänger med och läser, tror på mig och lämnar lite kommentarer det gör mig ännu gladare =) Sen är det roligt att veta att ni tävlar om vem som läser inläggen först och att mamma helst vill vara först, hur gulliga är inte ni då? Jag saknar er lite faktiskt det var himla mysigt att ni kom och hälsade på..hoppa i hotellsängen och käka hotellfrulle..



Och till mitt absolut favorit Lilla Knitet..

Tack tack tack, fina ord, du är en sån klok & vis liten ung dam!

2010-03-08 @ 09:19:25
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0