12 13 & 14 Mars Såklart

min camera har varit utan batteri denna helgen och en för lat sabina har inte orkat fylla på med liv. i fredes skulle jag bara vara helt själv, kolla på film och äta godis,
men kristoffer frågade om jag ville följa med till hans kompisars kollektiv,

dom bodde en massa folk i lägenheten, ett rum var bara fyllt med sängar, men det var så mycket kärlek som flödade bland människorna som bodde där, och det är gärna lite extra trevligt att vara omkring sådana människor som utstrålar sådan livsglädje. senare mötte jag upp hanna och niklas så vi tog en varsin öl, jag satt och gäspade hela tiden så jag tog slutligen en taxi hem.

igår natt jobbade jag på ett ställe (jag hade fått besked om skulle vara ett bröllop) men det var en överraskelse fest för en dam som fyllde 60 år.
väldigt tacksamt jobb, mycket springande och bärande på diverse saker, men jag får tre rätters middag sådär en 2 till 3 gånger i veckan, bara det gör det värt att gå till jobbet, inte sant?
jag fick all dricka som var över, vin & skumpa så imorse (söndag) knatade jag ner till hanna och gänget med 2 flaskor för lite söndagsmys, men jag blev inte långvarig för en kurs som jag änmält mig till skulle visst börja just idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0