Connecticut & New York

det var himla kul & mysigt att få komma tillbaka, jag som har längtat & längtat
men jag insåg under min resa att jag kände mig ganska färdig...


jag jenny hennes man andrew & helena firade äkta svensk midsommar i batterypark,
band kransar, åt jordgubbar, dansade & sjöng..




så himlans många folk, jag & helena mötte upp resten av ligan & dansade hela natten..


camilla hade fått låna en lägenhet på upper west side så vi stannade i stan hela helgen,
det var så otroligt varmt, vi bestämde oss för att åka till stranden,
åkte tunnelbana långt långt bort & kom till slut till en strand..men ingen av oss hade badkläder!




men hon hade..


jenny & andrew hade inflyttningsfest, så passande, det blev ganska så vilt och partyt fick ta slut frammåt småtimmarna när en gammal dam hade tröttnat & ringde på för att be oss vara tysta...


andrew skitbusig kille vi skojjade hela kvällen...


massa kramar & bus med såtjejerna


vi följde med & kollade på ridning


4th of july


när fyrverkerierna började låg vi alla i en hög..



det var som att ligga mitt i rymden, jättespännande..den här var fin!


& den här..


25 minuter senare fortfarande fullt ös, stackars vår lilla jord, men det var fint iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0