Bada På Kvällen & Så Lite Fika Med.


häromkvällen hade jag mamma & rojje picknick & kvällsdopp vid tors brygga..



vi kunde se hur det åskade nere mot österlen eller vad det nu är som ligger därborta vid horisonten..& rojje tog 5 000 bilder (försökte fånga blixten) men det är ganska omöjligt det vet jag..jag har provat!


imorgon ska mamma & rojje åka på långsemester en månad..till kroatien & bosnien..
& så kommer jag att sakna ihjäl mig, jag gillar & bo trångt, 4 personer på 70 någonting kvadrat är ganska påfrestande ibland men allra oftast mysigt..

jag ångrar mig lite när jag tänker på hur underbart det hade varit att få träffa min lilla farmor Nene och min Did & alla andra släktingar, jo jag hade nog hemskt gärna följt med..


Kommentarer
Postat av: Rojje o Razze

Hej alskade dotter! Kan du lagga upp de 5000 bilderna pa bloggen ? ;) Vi har det superfint har i kroasien, vi hoppas och onskar att ni har det bra oxa. Jag ar sa jatteglad att ni ar i stugan och har roligt och trivs. det varmer mig sa gott. Jag har lite problem med att komma ihag svenska ord sa ni far ha talamod med mig nar jag kommer hem. Amir, hoppas du hinner njuta av sommaren och inte jobbar for manga langpannor. pussar och kramar.....

2010-07-19 @ 09:45:50
Postat av: bina

Mammi rojje har ju dom på sin camera så tyvärr =p

vi har det bra, jag tänker varje dag att vi skulle bott här i huset istället det är ju supermysigt, men vi får vara här så mycket som det går, jag älskar att sitta i den röda fotöljen och läsa min bok. vadå problem med svenska ord, har du och rojje slutat prata med varandra eller vadå..hahahaha

nej men ha så kul på piratskeppet och nu har jag äntligen fått en ny mobil..den är rosa och jättefin!

ha det så bra mina bästisar

miss you!

2010-07-20 @ 00:19:09
Postat av: Rojje

nä det var jag som skrev kommenteren och jag menar att jag har lärt mig en massa ord på kroatiska så jag kanske kommer att bryta lite när vi kommer hem ;)

2010-07-22 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0