Killebom En, Två & Tre

förra veckan badade vi om dagarna & firade sbg om kvällarna..

min lillebror har blivit så stor att han kan börja hänga med mig & mina tjejkompisar, tur för han!


jag & sara kom på nya trix med våra cyklar , så vidare till anna som hade party på bakgården..


mina fötter var lite ledsna efter hela nätters dans..


heeela familjen ska vara medpå bild!
vi har blivit så mycket mer svensson sen roger kom in i bilden, mamma har tillochmed varit på campingsmester,
fast rojje har minsann blivit lite mer jugge med, han sätter frivilligt på bosnisk musik när han lagar mat..



heidi fixade cykelfest. på varje nytt ställe vi kom till väntade nya spännande lekar,
min favorit var "fånga korven som hänger i snöre med munnen" leken..


heidi


mitten av dagen mötte vi up killarna som också hade cykelfest, dom var mer än dubbelt så många som oss, men det blev väldigt lika i brännbollspoängen..


sara varvar..


jag frågade tobbe om en bild på oss 4, det togs en del kort innan vi var 4 på fotot..


jag var lite nervös för sista leken, "ta dom så snabbt som du bara kan"


& så vara vi klara att gå ner på stan..


Kommentarer
Postat av: Therese Ö

Åååååååh vilka fina dagar ni haft tillsammans!! Jag är galet avundsjuk faktiskt.

2010-07-20 @ 09:52:17
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: chrille

o va e de för fel på svenssons nu da???

VAH?? VAH?? ^^ xD

2010-07-23 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0