Happy Valentins Day


igår åkte jag hem till hannas kollektiv, vi drack lite öl och sedan gav vi oss iväg på fest till ett par skåningar (kristianstadsbor) där vi inte kände oss välkommna alls, och det första jag gör är att hälla ut ett glas vin över hela bordet, när jag bara försökte vara snäll och hälsa på alla som satt i soffan och vägrade att resa sig upp

dom spelade vidare med sina sällskaps spel och det tog nog en och en halv timme innan dom ens frågade om vi ville vara med.

sedan gick vi ut, svenskar svenskar överralt, så tosigt!

men det var väldigt kul, och för att jag skulle slippa ta mig hem i natten fick jag sova på soffan hos hanna och gänget



jag kände mig som hemma såklart

det är så mysigt att vakna upp tillsammans med massa folk, och så gjorde Ida en supergod omelett till frukost,



det var väldans fint väder så vi tog en fika på stan, och så gick vi på en liten loppmarknad som påminde om dom jag brukade gå på om söndagarna i NY




 sen åkte vi hem och lagade alla hjärtansdag middag och myste



och nu tittar jag på holiday, närmsta romantik jag kommer..

glad alla hjärtans dag alla kära

love s


Kommentarer
Postat av: Mammie o Rojje

... men hjärtat, VI älskar dig! kram kram kram

2010-02-14 @ 23:21:16
Postat av: bina själv

det är så roligt att hänga med er, jag saknar det såklart!

2010-02-14 @ 23:39:55
URL: http://imstilllearning.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Hoppas du haft en bra dag! :D

2010-02-15 @ 00:01:19
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, ser ju ut som att du hade en skitmysig dag :)

2010-02-15 @ 14:12:20
URL: http://sordidlines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0