Today I Was A Waitress

igår var jag & hämtade en kompis till Oscar på buss stationen, hon heter Sanna och var supertrevlig,
jag var så nöjd
så nöjd, 
vi satt uppe och pratade hela kvällen, tillochmed när när vi släckt ljusen fortsatte vi prata. vi ska kanske leta ett boende tillsammans, eftersom jag bara bor här tillfälligt, men hon åkte tillbaka till Sverige idag, så förhoppningsvis kommer hon snart tillbaka.

igår var jag på intervju på manpower (det gick bra) idag fick jag ett serveringsjobb, när jag kom in såg jag en tjej som jag träffat på intervjun igår som heter Emmy, vi pratade inte egentligen med varandra, men när vi sågs idag blev vi båda jätteglada, kanske ska vi gå ut och pubba lite i helgen, det kan jag behöva!
fin restaurangmat fick vi också, och 160 kr timmen, det är inte kattpiss det inte!

& ikväll när jag gick hem från jobbet så såg jag en kille på stan som jag dejtade för många många år sedan, han pratade i telefon så jag petade bara på honom,
va? ni menar vem?
haha ja den kan ni klura på!

Nu ska jag hoppa i säng för jag har inte suttit ner sen kl 10 imorse är supertrött!

love s

Kommentarer
Postat av: Tea

Härliga tag men vem är killen? Jag klurar men har lite svårt att bestämma mig för vem alltså. Och vilken lön sen, det var inte illa! Kämpa på sötnöt. Kram

2010-02-11 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0