Skyped With My Two LoveMonsters, Thinking About, And MIss Them So So Much

ikväll hade jag laddat upp med kakor, godis och poppisar, det har varit en hård vecka så jag kände bara för att ta det lungt!

jag hade bestämt skype date med mina två kärleksmonster, e&a jag har inte pratat med dom sen i julas, och jag saknar dom så! 
- sabina i love you i miss you, i wanna marry you,
som att öppna en liten box som slänger positiva ord till dig,
dom var så glada att dom visste inte vart dom skulle ta vägen och att få se deras reaktionen när cameran sattes på, byter jag inte bort mot något! jag fick inte ur dom så mycket vettigt men vi sjöng iallafall våra gamla sånger och ramsor som vi kommit på!

bara en liten stund senare ringer Emmy och frågar om jag vill komma upp till dom och vina lite, så jag begav mig, men jag var tvungen att byta buss på järnvägsstaionen och där var fan läskigt alltså
bara en massa junkies! 

lägenheten dom bodde i var jättemysig, så satt vi och pratde i nån timme, vi skulle egentligen gått ut men jag var så orolig att min buss skulle sluta gå, och mycket riktigt, men jag kom med den sista, området jag bor i känns väldigt safe men ändå jag ska nog köpa ett överfallsalarm och ett pepparspray (med röd färg)
för jag kom ihåg hur mycket tryggare det kändes när jag lånade verktyg en kväll

i ny kände jag mig nästan aldrig rädd när jag gick själv på kvällarna, konstigt nog, men det var så mycket poliser överralt och det är de ju inte här på samma sätt

nu ska jag hoppa i säng

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0