2 Of My Favorites

(det finns så mycket bra musik, men ibland får man rota runt för att hitta, det här en riktig goding när man hört den några gånger!)


jag har bara känt rojje (mammas kille) i ungefär 2 månader och vi är redan väldigt goda vänner. jag hängde mycket med dom två när jag var hemma, för vi hade så mysigt!


igår fick jag ett mail med lite bilder på vad dom pysslat med under helgen, dom hade varit vid grundsjön och fikat, där hade det varit väldigt kallt och tystnaden hade varit total!


mamma berättade även att på alla hjärtans dag hade dom suttit på konditoriet och fikat, hon hade tittat upp på lägenheten ovanför bion (som faktiskt är rojjes) och sagt att där vill jag bo.

på vägen hem hittade dom en lapp, det var en lägenhet som skulle hyras ut, dom ringde på den, och det var såklart den ovanför bion.

jag tycker att det är ett tecken, det är kanske lite meningen att VI ska bo där, hoppas den är fin och att den är ledig, lagom stor hade också varit bra eftersom, jag kommer tränga in mig själv när jag kommer hem, vare sig dom vill det eller inte!

tycker om er

love s





Kommentarer
Postat av: Rojje

Men oj!... vad jag blev rörd nu :`) Jag tycker så mycket om er oxå. Dig, Amir och Rasema. Det betyder inget vart vi bor, bara det är VI. Sabina, Amir, Rasema och Rojje... Kram.

2010-02-16 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0