23 December

nu pausar jag från allt som har med jul att göra i 17 minuter, måste bara berätta något viktigt!
jo, jag kom inte in på yoga centret i USA, så det var ju inte så jättekul, jag var lite ledsen för det, man kan ju faktiskt inte alltid få som man vill, & jag har haft medvind ett bra tag nu!

så då är det bara till att räta på ryggen och ändra riktning, nu blåser det mot..
Indien, jag & min stoffe åker den 5e Januari (efter 1 månads resa tillsammans) åker stoffe vidare till andra spännande länder
& jag åker vidare till en by för att volontärjobba (på obestämd tid, iallafall 2 månader) 
så under 2011 kommer ännu en av mina största drömmar gå i uppfyllelse..

när jag tänker efter var detta de bästa som kunde hända just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0