Rojjes lilla hus som är mer som världens bästa sommarstuga!

jag går runt i stugan & funderar & funderar
vad ska jag göra, & vad ska jag hitta på?
atmosfären är iallafall helt härlig, & de har charmat alla som jag visat det för
man kan se både soluppgång & solnedgång, & inga människor som stör bara åkrar & himmel..
elin eller någon annan som cyklar förbi utanför då & då..


huset är ganska mycket sålt, men jag kommer vara där så mycket som jag bara kan fram tills det ska lämnas bort..


eftersom jag inte riktigt har varit där förut har jag inte hunnit fråga Rojje om alla hans prylar, men där finns många fina..


den lilla grisen är en illusion eller inte egentligen men när jag skulle ta upp den så var det bara luft, för det ligger en liten liten gris på en spegel därinuti..


liten som en duksöm





en röd sammetsfåtölj som passar min form precis när jag kryper ihop..





plocka blommor från vägkanten som egentligen är ogräs men som blir lika fina i glasvas för de..


& förresten jag överlevde couchsurfingen, prova, spänning på en torsdag liksom,
men hur skulle jag kunna veta att dom inte var skurkar för dom hade inga referenser, så jag gömde en kniv på bokhyllan i mitt rum..men det hade jag ju inte behövt såklart!

Kommentarer
Postat av: rojje

Underbart att ni trivs och upplever stugan och sommaren så länge ni kan. Ni gör mig så lycklig "barnen".... ;)

2010-08-05 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0