The Girl Who Made Her Own HeartShaped Bruise

jag har nog råkat få tidernas finaste blåmärke
ett hjärta

Ami undrade om jag inte hade gjort det själv
- men va? nej! hur fan skulle det gå till..

ni vet när man glider ner för dom där rutchbanorna som är uppblåsbara och får små brännsår, sånna har jag under mina fötter, aj det känns som det blöder
kanske inte det bästa när man jobbar som servitris och springer 8 timmar om dagen  
hur funkar det?
kan man sjukanmæla sig før ømma føtter?

så går det när man har hobbies, idag har jag dansat barfota & får väl mest skylla mig själv

 


förövrigt undrar jag om inte någon rik själ därute kan ta sig an mig,
för jag känner inte för att jobba, inte alls faktiskt.......
det kändes lite motigt & åka hemifrån överhuvudtaget, jag har haft en sån fin vecka
men man får ju lov & vara lite negativ ibland, det måste man ju


jag har massa fina påskbilder som jag ska visa er så fort jag har tid


Kommentarer
Postat av: Chrille....

snor bilden? tack :D

2010-04-07 @ 23:15:04
Postat av: Bina

Hørredu!!!!

Får ju lov & læmna lite åt fantasin tycker jag ..haha

2010-04-08 @ 07:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0