Lite Bilder Från Min Parkhäng-Helg



paparazzi foto på Amanda näe hon shoppar loss på fleamarket i grönkulla

ge mig!


cool brud


cool brud spelar munspel


Mandy min roomie
igår jobbade jag ett riktigt monsterpass, från 7 på morgonen till halv tolv med en timmes paus typ..
när jag kom hem sov alla, ja la mig tillrätta när amanda plötsligt börjar snarka, men inte så jättehögt till en början
konstigt tänkte jag, hon brukar ju inte snarka
ljudet bara höjdes & höjdes tillslut la jag en kudde över huvudet, men det hjälpte inte
då rullade jag ihop morgonrocken & slängde den på henne (att slänga någonting på någon som sover känns sjukt konstigt och jag skrattade som fan)
hjälpt ett tag så började hon igen
då kröp jag ner vid hennes fötter och började dra i täcket, DÅ vaknar hon och frågar
- Vad håller du på med?
undra om jag kände mig dum när jag satt vid hennes fötter, naken, mitt i natten
hemskt roligt, jag har gått och fnissat åt detta hela dagen
men 5 timmars sömn räcker inte helt, nu går jag på spar energi
ett avsnitt till av Ally Mcbeal sen tänkte jag somna...

Kommentarer
Postat av: Angelina

åh! den lampan skulle du köpt och gett till mig bina :)

2010-05-04 @ 20:53:55
URL: http://babybabybird.blogg,se
Postat av: bina själv

Ja jävlar den gillar vi =)

2010-05-04 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0