Why Are You Running Around And Singing All The Time?

för att jag är så glad, så glad
lördag kväll hade vi middag med Jenny & Andrew,
sen var det meningen att vi skulle gå på pubben, men jag var helt slut så det blev bara lite halvdant..




Sofie & hennes kille kom också med


nästa dag visade jag lillebror allt jag kan..


lalalala.. där går jag & sjunger & så vips blåser kjolen upp och lillebror lyckas fota, helt otroligt..


en liten extra hälsning till tezz-sys, kolla in denna indiska restaurangen, bilderna säger inte så mycket men det var verkligen som att sitta under en julgran & äta, maten i sig var väl inte så mycket att hissa i flaggstången, men jesus så mysigt!



försökte spela in film, dom blev inte bra, inte den här heller
men det är något med cameror som får det att kittlas i magen på mig och jag kan inte sluta skratta


Kommentarer
Postat av: mammie

Vad jag har längtat efter dessa bilder..ser härligt ut..vad snygga ni är!! Ha så kul mina sötisar!!PUSS

2009-09-09 @ 06:10:17
Postat av: Tea

Det såg jättemysigt ut, vilken restaurang!! Ni ser ut att fortfarande ha sommar ju! Här är det höst, utan tvekan. Lucky you girl. Här hemma har det stressiga vardagen presenterat sig, skolan och extrajobbet (barista hos espresso house!) tar fanimej ALL tid. Hinner knappt vaska huset mitt .. Saknar dig sweetypie.

2009-09-09 @ 07:26:08
Postat av: Rojje

Ni ser ut att ha fint väder och mysigt i NY!

Inte alls avis!!

Central parken ser ju hur härlig ut som helst.

Där hade inte gjort ont att ligga i gräset och äta Bagels o dricka kaffe (eller en sån där munkdryck).

Jag försökte uppdatera min blogg igår när min dator bestämde sig för att ta en liten vila. Men det gjorde den nog gott för nu är den pigg igen ;)

Ha Det Bäst... Rojje.

2009-09-09 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0