Nu Är Jag Med Igen

jag har nyligen träffat ett par fina människor, vi ses om kvällarna, trängs i varandras sängar & äter glass, & på mornarna tar vi kaffe & te på starbucks.
det känns så skönt att ha några att bry sig och som frågar hur dagen har varit, för det kan faktiskt bli lite ensamt här ibland. hemma finns det ju alltid någon till hands, om inte annat kan man gå ner på stan för en promenad, men här, känner jag inte en käft, glad blir jag om jag känner igen en mamma från fotbollsträningen. jag klagar inte, bara säger, jag är inte van att vara beroende av en eller kanske två personer, och jag gillar faktiskt inte det. det är så mycket enklare att verkligen njuta av min egen tid, om jag är tillfreds med andra delar av livet. och det stämmer rätt bra nu, jag gillar det.


Jenny jag önskar mig att du kan vara med oss oftare, det hade varit fint

& puudiiee lilla solskenet, ha en bra födelsedag, tycker om dig


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det hade varit sa fint sa fint.

Imorgon ska jag kramas pa dig massor

2009-09-24 @ 14:20:31
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: bina själv

haha jaa kramas på dig..gulleplutta

2009-09-24 @ 19:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0