Big Sister Likes To Sneak In And Steal Little Brothers Shirts..

Ami kom bort litegranna på vägen om man säger så..
efter nästan 8 månader utan lillkillen, kan jag verkligen säga att jag saknat honom
han har blivit så vuxen & så liknar han "abbe" i Madicken

brunch på orems


mamma & roje här har ni bilder på era bagels...ser ni hur jag smörjer på creamcheese!


vi har skrattat ungefär hela dagen..


efter jobbet åkte vi ner till havet, det var så många folk, som hade picknick & grillfester..


nu sover han sött i syrrans säng

Kommentarer
Postat av: mammie

Underbara bilder..härlgt att se er ihop.

Apropå bagles så äter vi frukost på coffe´house

imorgon bitti..ha en underbar helg i NY.Puss på er!

2009-09-04 @ 06:40:15
Postat av: Jenny

aaah jag vill ocksa ha lillebror hos mig!

Langtar tills ikvall sa jag far se dig min smula!

Puss!

2009-09-04 @ 13:14:53
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: bina själv

mamma haha försöker du kontra nu eller?

Ha en bra helg, underbara mammie...



jenny

ja men så länge har du oss lilla vän ses ikväll.

puss & kram

Postat av: Tea

Åh vad härligt med syskonbesök! Kna tänka mig att ni kommer skratta åt en massa konstiga saker och ha jätteroligt! Puss puss

2009-09-04 @ 17:29:03
Postat av: felicia

vackra bilder på stranden!

Ha det så jättemysigt!

2009-09-05 @ 12:15:58
URL: http://...........

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0