pdn

Det var så dimmigt ute imorse när jag körde till min klass, väldigt fint ljuse, och skogen kändes så sensuell, jag upptäckte jag hur otroligt vackert det är här i new england på hösten, färgerna på trädens blad är nästan overkliga. 

Frank pratade & pratade i nästan 5 timmar, mina ögon gick i kors & jag höll på att somna flera gånger.
Han tog mina porträtt idag för att visa hur det ska gå till, & dom blev så vackra, jag skulle gärna vilja ha bilderna, men jag vågade inte fråga.
Imorgon ska jag på pdn photoplus, en stor mässa i stan (exhibitors, thousands of new products and a conference with over 100 seminars) det låter väl inte helt fel, jag fick min lärares pass för han kunde inte gå imorgon och det tackade jag snällt ja till, så imorgon ska jag lossas att jag är fotografassistent. 

Kvällen spenderade jag i soffan med Marie & Hanna, exakt vad jag behövde..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0