Okt. 16, 2009

Det ska regna hela helgen, jag känner mest för & ligga i sängen läsa livskunskap & äta bj. Men nej, ikväll ska jag in till stan & gå på konsert. Jag bokade biljetten i somras, så jag har varit helt inställd på att gå själv´, men nu kanske tjejerna kommer med mig och det hade ju varit hemskt kul.


En kväll när jag gått på stan hela dagen och trött & hungrig, går jag förbi union squere, och hör dessa unga danska män skråla..
dom spelar ikväll, Moving brothers, otroligt genialisk ide att börja spela som gatumusikanter i New York, & folket dansade
med...





tami är från sydafrika så hon såg snö för första gången, fast det var egentligen snöblask




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0