mommies day

Igår när jag  var ute & körde i eftermiddagssolen, så såg jag klassiska coopscenariot när poliserna välte omkull en stackars man mitt på gatan och tryckte ansiktet mot asfalten så brillorna bröts på mitten. Well det var bara en parantes!


Imorse vaknade jag upp av en liten kid smög in i mitt rum och kröp upp i min säng, Sabiiina, and kramade mig, puttefnutta, så gulligt! Mors dag här så pappan hade gjort bautavåfflor med jordgubbar till. det händer ju typ aldrig att via alla äter tillsammans.
Jag hade ju såklart helt glömt bort mommies day så hon fick en kram men hon var nog lika glad för de!

Ännu en helg, oo tiden går så fort jag har varit här mer än 1/3 del av mitt år, omg! På onsdag har jag min sista klass, snacka om att jag varit lat på sista tiden! Imogon blir det till & jobba hårt.


Jag har spenderat helgen med mina southafricans (Tandega & Pearl) ukraina girl (Ala), jag har bara känt dom i 3 helger men jag already love them, vi har så kul tillsammans. Vi är som natt/dag olika, men det gör allt bara mer intressant.
Som en bil dom skämtade om, tänk om man fått en sån bil hehe, jag hade skämts ihjäl säger den andra, jag såg först inte, det var iallafall en gammal babygul jaguar, inget hade gjort mig gladare svarar jag!

Ikväll satt vi vid vattnet i timtal & pratade & pratade, hämtade pizza & kaffe, när det började bli kyligt hoppade vi in i bilen & fortsatte våra buisness.

Nästa helg hoppas ja att the brazil girls kommer med oss på vårat fredags mission (dvs gå ut & bli full), visste ni att dom är helt vilda!?

Massa massa mer men jag pallar inte skriva


 


Tandega


Ala me & Pearl


we were doing the abba thing, include singing and dancing ...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Im in to brown sugar.. Lets get down to buisness, Vanilla! thats what you orderddd... ;)

2009-05-11 @ 16:29:10
Postat av: Amor

Glömde skriva mitt namn. Var hos mormor idag, vi dansade och jag kitlade henne så hon skrattade. haha :D

2009-05-11 @ 16:31:12
Postat av: Bina

haha ja det var de vi hade så kul åt, du är ju inte klok unge, vilken film var det nu igen?

Lilla mormor söt är hon =)

Postat av: Raisa!

jag tror jag har träffat din sydafrikanska vän, min unge hade en playdate med hennes unge. Ifall det är samma tjej.

2009-06-01 @ 15:05:46
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0