please bring me something sugarry, please!

Det gått 2 dagar & jag har knappast varit utanför husdörren, det har bara regnat & regnat & jag känner inte för att göra någonting! Jag har haft flickorna hela kvällen, men dom sover nu iallafall dom små liven..
Jag är så sugen på något gott, så jag håller på & krypa ur mitt eget skinn, men det finns inget här hemma, jag har redan försökt med 2 ostrullar en sked med nutella, en sked caramelsås, crackers men jag vill ha poooooppcoooornn nuuuu, snälla nån eller en pint med Ben & J glass går också bra!


Jag har inte kunnat öppna denna lilla videosnutten på min dator så kom jag på att om jag lägger upp den på yt så kanske de funkar & de mycket riktigt, så lycklig!
Min bästa familj busar en sommarkväll vid stranden ..




Förövrigt har jag planer på att åka till California baby..yeahh!! sitter & kollar flyg just nu..
Lev väl

Kommentarer
Postat av: felicia

californien...VAd kul! va ska du göra där? :)

2009-05-07 @ 07:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0