my life will suck without you


Igår hade vi middag hos Noras familj, den förra barnflickan och hennes svenska kompis är på besök. Vi blev vänner direkt, jag kände det första dagen när vi körde min bil, solbrillorna på, rutorna nere, radion på högsta volym till "my life will suck without you" med celly clarkson, det är livet det =)


Så vi har träffats lite hela veckan, dom presenterade mig för deras killkompisar, fotbollskillarna från England, som faktiskt bor i ett beach house typ en halvtimme härifrån. Dom ska dit ikväll & tända brasa på stranden, & jag kan inte åka för jag ska.......


In till New York och festa...

Josses kompisar från Boston kommer ner & dom frågade om jag ville följa med.

Självklart, jag skulle åkt för länge sedan men sen som vanligt och nu går det inget tåg förrens om nån timme. Hostelet vi ska bo på ligger nära gränsen till harlem (läskigt) men det ska vara väldigt okey, med takterass, där vi kan sitta och festa ikväll. Sen ska vi ut på ett ställe som precis öppnar, så det kommer nog bli jävla skoj.




Förresten ja igår var vi ute i Sono, vi satt först uppe och festade med familjen sen flyttade vi ner till Noras flickrum i källaren. Där satt vi & spelade "ring of fire" vad annars. Pappan var nog lite på lyset men han körde oss iallafall. Det är en sån himla härlig & jordnära familj.

Vi hade riktigt kul, tequilaracet gjorde sitt, & jag hade fått i uppdrag att fråga om bartenderns nummer & det gjorde jag, men han tog mitt, så vi får väl se om han hör av sig, antagligen inte, men hoppas hoppas! Han sa iallafall "Nice to see you again" & mina knän vek sig ..ooooooo!!

Sen tog vi en taxi, och låg på golvet & snackade, tills det tillslut var läggdags.



sötaste katten sebastian var med på efterfesten!

Allt för idag tja´rå!


Kommentarer
Postat av: Raisa!!

Hejjj var bor du??

Nja, vet inte om jag hört om den, men jag har skola hela midsommar helgen, så jag kommer inte vara i NY ändå :( synd som fan.....

2009-06-01 @ 14:50:30
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0