wounderful navy bal at the castle vs califonia

Jag & Ngoc har länge planerat att v 16 åker vi på weekend i Washington, vi får en guidad tur och en underbar kväll på navy balen.
Det har jag sett fram emot jättemycket, jag tror navy betyder flotta, & jag vill så gärna gå om jag hittar en fin klänning. 
Nu råkar det bara vara så att idag när jag pratar med mom kläcker hon att familjen åker till Califonien den veckan eftersom kidsen är lediga, hon erbjöd mig att följa med!!

Åhh jag vill jättegärna göra båda, jag är världs- världs sämst på att bestämma saker, jag rycker oftast på axlarna, eller finns det ett alternativ att göra båda så gör jag det, alltid!

Men ahh hjälp, mamma..någon!


Jag köpte förresten en camera idag, behövde en liten som  jag kan ha sådär när jag är ute och cyklar & så!
Den är liten och rosa, jättesöt, onödigt men, de var en affär som skulle stänga igen och det var bara lilla rosan kvar så jag passade på att ta med henne hem.  


Kommentarer
Postat av: felicia

ooo, svårt val gummi...Men om jag var du, skulle jag nog gå på balen...Det känns som du kanske får en chans att åka till californien igen..

Alltid ett nöje att läsa din blogg!

puss lilla flickan!

2009-03-04 @ 07:38:20
Postat av: Tea

Nej lyssna inte på henne! California baby!!! Du är en jäkla lyckost, bara så att du vet. Din helg verkar sjukt lyckad, vem var det från sbg som var på svenska kyrkan? Ngn man vet? Kramar, stora kramar. (skrattade när jag läste nirvana-grejen)

2009-03-04 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0