weekend at josies

gilla boys avenue

Idag är det bara pisstråkigt, det regnar & är förjävla grått!
Nyss när jag körde hem från affären promenerade fyra gäss på vägen så bilarna fick stanna och dom väntade verkligen in varandra, gick på led, det var lite sött!



Skulle gått på kompisblind-date idag med tyska Anika och hennes kids, men deras garageport var sönder!
Hon verkade schysst över telefon iallafall...

Man har en e-mailadress i bästa fall ett namn och ett telefonnummer, så tar man det därifrån, det är så jag har träffat mina vänner här. Det känns ju ganska lustigt, precis som att jag skulle ringa någon hemma och fråga om vi kunde "va" typ som när man var liten.

Ikväll ska jag & Ngoc träffas, se över vår Washington trip!


Girl´s just wanna have fun



Jag har typ 20 bilder från min Boston tripp, men jag tog lite granna från josie camera också, men dom har ju hon såklart!

Det var jävla lång resa, jag åkte tåg, subway, buss, sybway, subway tåg ahh men jag hittade rätt, jippi!
josie jobbade till tie sen kom hennes vänner över & vi kollade på film & snackade tills sent, sen drog naturligtvis hon ut oss på nattäventyr, det fanns tydligen en läskig sektliknande liten by i närheten.

på lördagen åkte vi in till boston & kollade runt lite, väldigt charmigt, städat & lugnt jämfört me NY!
eftersom klockan alltid går i nerförsbacke här blev det kväll så snabbt och vi bestämde oss för att inte gå ut, bara dricka lite hemma. Men vi blev fulla och hamnade på houseparty (äntligen) och jag fick prova beer pong men det var inte så jättekul, jag träffade inte en enda gång! sen blev det frukost på diner..jag älskar för övrigt diners (som på film när dom åker in mot vägkanten, där kan man käka ägg & bacon och centimeter tjocka pannkakor)!

sen var det söndag lite bilkörande och sightseeing sen var det tid för mig att åka hem.

Det var de i stora drag....







Bilder som jag tog från tåget, helt sjukt lyxiga hus precis vid havet..vissa av dom såg ut som medeltida slott typ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0