the book of love will open up and let us in.

Idag lördag, om jag hade vart hemma, hade jag varit på loppis med morsan vi hade köpt hem bullar och ätit frukost tillsammans, även om jag hade varit bakfull som ett djur efter en hård kväll på altona...


Men nu är jag ju här..och idag har jag varit helt själv eftersom dom flesta är iväg & reser eller jobbar, så jag har fått roa mig själv, bäst jag kan..  


Jag bestämde mig för att åka till beachen, jag bara älskar´t att köra på vägarna här (postroad går ända ner till Califonien) dom är så breda och mycket bilar det känns som jag är en hot chick i en film ..haha
Plötsligt kom en låt på radion så tänkte jag fan vilken klassisk bilkörarlåt så jag youtubade videon och vad gör han inte då!?



Jag är lika tuff som han i filmen, fast jag har ingen cab can, men jag har en taklucka & jag skulle aldrig slänga min karta åt skogen, för den använder jag dagligen..


Det kändes så härligt att få komma till havet, det kändes så hemma, luktade precis som de gör i tredenborg, & vindarna var riktigt varma. Helt jävla underbart!
Batteriet på cameran dog ju såklart, så tyvärr blir det inga foton.


Så åkte jag in till Fairfield och gick en runda, det var så mysigt många folk ute & en kille som spelade gitarr på gatan, kände mig som en riktig smalltown girl.

Jag kunde inte köpa ett juta eftersom jag har 0 dollar på mitt konto och bensinlampan började lysa när jag körde tillbaka så jag var tvungen att fylla på lite granna (tycker inte om när den lyser).
Så jag tog vad jag hade, vilket var 2 dollar ..och här måste man gå in på macken & betala där stod en busig kille, jag ursäktade löjligheten i att betala med 2 dollar.
& precis innan jag skulle hoppa in i bilen så sa en röst från automaten..
- Have a nice day, cutie.
Jag log och svarade, thanks!

Nu ska jag gå och ta en fika sen ska jag & Isabella på bio och inatt ska vi hämta upp Janina som har varit i Florida en vecka!



Kommentarer
Postat av: andrea

jag kör också bil fast här, med jobb. OCH jag känner mig också skitcool, ibland tar jag med mig fransk hiphop och lyssnar på högt o tänker att jag är från förorten. och ibland röker jag en cigg och tänker att alla andra tänker "schysst brud" när dom ser mig rulla förbi.

nu ska jag tänka på dig nästa gång, hur du kör runt på andra sidan atlanten!

2009-03-22 @ 15:44:36
URL: http://private-shangri-la.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0