sunday

Upp tidigt för att hinna med träning innan city. Det var en ny sorts träning NIA, jag svär alla var 60+, en var nog 80 stackarn orkade knappt gå, jag fick ju dansa & jag gillar ju gamlingar så vad gör väl det, jag var lycklig & hade roligt!

Sen strosade vi runt i Central Park, svinkallt!

Dags för söndag i Svenska Kyrkan som ligger på 5 th avenue, när jag kom in var där till min förvåning en flicka från sbg, världen är liten visst? Innan vi började kommer en kille in, i kyrkan, en söndag, bara helt sådär, han såg ut lite som sångaren i mando diao, ganska fräsch sådär. Vi skulle meditera & om jag berättar vad som hände med mig kommer ni tro att jag är schizo, så jag struntar i de, men jag kände kärlek!

Sen var det middag och ännu en brodway show.

Jag älskar mitt liv!!

'

( jag tjöt av lycka när jag såg lilla snödropparna, en famij från chile kom fram och frågade vad det var som var "so exciting" )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0