singing dirty dinah

Torsdag!

Idag hade vi avskedsfrukost på dunkin och jag såg till att kramas & pussas så mycket som möjligt, men vi har redan bestämt att 2010 kommer vi träffas igen

& jag fick ett fint kärleksbrev!

(vår låt, vi sjunger)

 

I lördes kväll lärde jag känna Isabella lite mera, vi hämtade upp upp janina på flygplatsen, ännu en gång fick jag se New Yorks skyline det var så vackert.

Vi var sugna på dancing, så vi ställde in gpsen på festgata. eftersom ingen av oss var dressed för party fick vi svira om i bilen, men som vanligt lyckas man alltid hänga kvar lite extra länge på förfesten för man har så kul. när vi väl skulle gå in var det inga som ville släppa in oss, tydligen så var det vårdagsjämning så klockan var visst 3.30!
Hur kunde vi missat det då? Men vi hittade tillslut en väg in. innan vi körde hem så tänkte vi radera adressen på gpsen eftersom ägaren till bilen tydligen är stalker. Ingen av oss får nämligen egentligen köra i NY eftersom trafiken är helt åt helvete, jag satt på helspänn hela tiden. Ibland hörde man bara wiioum och så kom en bil i jävla fart och sicksackade sig imellan.

Annars har jag mest hängt med tjejerna hela veckan, Janina har flyttat runt mellan oss, jag älskar sleepovers!


Det ska tydligen finnas en kille i Isabellas psykologi klass som enligt tjejerna skulle passa mig, vad vet jag, har ju inte träffat han! Han ska ha mörkt lockigt hår & skägg och har en spelning på en pubb häromkring på lördag - musiker alltså ..hmm inte helt fel!   


Men jag har andra planer imorgon tar jag tåget in till NY och därifrån buss till Boston.

Ska hälsa på lilla Josie, finally, det ska bli så himla roligt!




(Min läxa, det hade med vitbalans & göra, inget jag är jättestolt över, men ändå)




puss




myser


Kommentarer
Postat av: Tea

Va? Ville du stanna kvar på förfesten lite för länge? Oj, så att ni inte kom in sen? Det finns tydlgen saker som aldrig förändras cookie. Här hemma firar jag, klarade första tentan - väldigt skönt att ha det över. Kul m. besök hos Josse - jag tyckte Boston var jättefint. Var hemma i SBG häromdagen, spanade upp o försökte gissa vilken lägenhet din mamma bor i. Saknar dig såklart - kramar!

2009-03-13 @ 07:05:03
Postat av: M

Hej Kapic! Skönt att det börjar bli vår hos dig, jag längtar jättemycket nu men det närmar sig=)

Har du tänkt på att gubben bakom er på bilderna håller upp handen framför ansiktet á la "no pics!"?

Puss puss

2009-03-16 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0