just a little message

ska snart köra iväg och skaffa mig ett studentpass så jag kommer in på mässan billigare imorgon, eftersom jag har absolut inga pengar alls att slösa! jag hade sparat ihop 400 dollar (asmycket) som nu är nästan borta, jag tänkte om jag tar ut pengarna och lägger dom i en liten låda så får dom ligga där och växa, men det var det dummaste jag kunde göra för jag har varit där och nåpat och nu är det inte mycket kvar! blä!!

jag måste bara vänta till golvet är torrt städerskan & hennes man är här just nu, oo jag är så hungrig att jag öppnat min brownies påse & redan hunnit äta 3 st, hoppas verkligen golvet torkat snart ,)

ikväll ska vi nog gå på pubben inne i Norwalk, det blir kul!

det är bra lyssna!
(jag har hittat lite musik som jag o brosan brukade höra på hemma i soffan, hade helt glömt bort)




Kommentarer
Postat av: Amir

Ohhh yeah! Bra grejer! Det blir utgång för min del ikväll, fast utan alkohol. Finns något som heter crew club som är varje söndag. Alla som jobbar här uppe brukar dra dit. Är bara 3 veckor kvar, har gått sjukt snabbt. Går snabbt för dig med kan jag tänka mig. ha det gött!!

2009-03-30 @ 00:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0