hej hej här sitter jag en fredagkväll..



På parkeringen hängde även 55 läskiga kids så jag låste bilen och väntade & väntade. Tog lite foton på mig själv & spelade in lite filmer. Tillslut visade det sig att de var på ett helt annat ställe.
  
Men det var ju inte så lätt & veta eftersom det finns många mc och flera bios. Så för att vi skulle hinna me så fick jag in & käka själv, det var vidrigt, TACK emma & carro, haha..& vi missade precis sista visningen  
Så vi bestämde oss för att gå en runda bland alla kidsen ..
- Håll i väskorna tjejer & titta inte någon i ögonen..haha!
Det blev en sen fika på dunkin så stängde dom & vi var tvugna att åka hem.
Finns en sak som jag älskar med au pair livet, att när man är på helgerna så är man från morgon till kväll det finns alltid något att hitta på, vi bara äter & kör runt i våra bilar, det ska jag ta med mig hem!
(Molina detta hade kanske passat dig, haha ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0