friday

Man kan väl säga att jag var ledig hela dan lämnade & hämtade bara kidsen vid busstationen vilket är nedanför vårt hus. Åt middag med familjen & spelade lite skippo.

Åkte till Janina för att hämta upp hon & alla hennes grejor, sjukt att man ska packa ner ett helt år i två resväskor, 44 kg. Sorsligt, hon var ledsen!

För att lätta upp stämningen (guuud jag vet inte hur stämmningen stavas längre) bestämde vi oss för att åka in till Stamford, till Hula Hanks, men Ngoc kom inte in på sitt falsklegg.

Gick till nästa ställe, men där var bara flicks på dansgolvet, och spelade retlig house musik, den jäklen som kommit på house borde få en spann med vatten över sig.

Iaf Ngoc var snäll och åkte hem så att jag & J kunde komma in på Hula Hanks, hehe snälla vi är då!
Jag älskar det stället, det på minner pyttelite om toonan. Ganska litet med hawaiitema, känns som man är utomlands, & så har dom en fete gunga i taket. Det var tillochmed några där som jag kände igen ex Lonely boy, en liten kines alltid hög som ett hus, creepy snubbe! Mycket bra musik & vi steppade järnet, speciellt till denna låten.

 

Helt plötsligt, kör djn crazy bitch med buckcherry, jag trodde inte mina öron, på vilket uteställe har dom någonsing spelat den då?

Mina tankar drogs direkt till alleballe, cutie!


Gå ut nykter is the shit, vi hade så jävla roligt & jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut, men de gjorde den!

Vi åkte till vårat d&d och tog nattfrukost, killen i kassan gav oss 2 påsar med Donuts, så jag vet vart jag ska befinna mig halv 4 på fredag. Vi tog ett bett på varje smak, vi som inte ens tycker om munkar.

Jag har förresten hittat min radiostation, äntligen, dom spelar all rockmusik, nirvana tea ( haha, jag kom på för ett tag sen att dom var jävla bra, sådär 9 år efter alla andra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0