6/6




Vaknar dagen efter med att switzerlady i sängen bredvid slänger chockladkakor i min säng, nej men säj tackar! Jenny gav sig av tidigt, jag kunde bara inte gå upp, allting snurrade i min skalle!

Det påminde mig förresten om en gång när dom ringde från duvan en lördagsmorgon, lördagsmorgon betyder såklart dagen efter altona.

Jag fattade mest ingenting, varpå Maud frågade om jag kunde komma ner on 20 minuter.

- Vänta jag ska kolla säger jag & reser mig upp

kort tystnad

- näe, det går inte idag & så kryper jag ner i sängen igen!

Haha, jag tittar upp & där står mamma i dörren, tur att det var Maud i telefonen, men så kul vi har haft åt detta!


iallafall eftersom att det regnade fredagkväll tog vi första bästa hostel vi kunde hitta, vilket var mitt på time square, så jag köpte frukost & satt och kollade på folk innan Nora kom.

mest var jag fashinerad av naked cowboy, det var så sjukt kul, alla gamla tanter som gick fram för att klämma & bli klämda på röven medan gubbarna stod bredvid & tog kort, så komiskt!


Iallafall nu tog det så lång tid med bilderna på grund av min dator, som jag förövrigt vill mörda! Men vi hade en supermysig dag upptäckte massa nya intressanta gator, & så mys i central park som ett bra avslut!


Nu måste jag sova, berättelsen om söndagen ska ni få höra en annan dag!


Peace


Kommentarer
Postat av: Tea

Hej lilla hjärtat, vilka fina bilder du tagit! Du har blivit väldigt duktig :) Visst var du på söndagsparty i söndags? jag tyckte att jag såg dig på TV:n iaf, skickade ett sms till dig men vet inte om du fick det. Coolt m. naked cowboy, han missade jag! Nu är det första kvällen i Norge, det ska nog bli bra det här. Puss och kram

2009-06-09 @ 20:12:48
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0